Tupperware kapot? Gratis kado's ontvangen?

  • Chantal

    Beste Lezers,

    Ik ben op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in Tupperware Producten. Normaal gesproken moet je een party geven of bijwonen wil je aan tupperware producten komen. Bij mij kan je via de mail je producten bestellen.

    Mocht je graag een party willen geven dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Zo kan je genieten van de extra cadeautjes die je krijgt als “gastvrouw” of “gastheer”. Heb je intresse ,mail me dan en ontvang de nieuwe Tupperware folder.

    Mocht je iets willen bestellen, neem dan contact met mij op of mail me.

    Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie.

    tupparty@live.nl

    Veel plezier en misschien tot ziens!

    Groetjes Chantal

  • monique

    Hoi Chantal,

    Ik kwam via internet op jou tupperware verhaal uit. Ik zoek eignelijk iemand in Benthuizen of Zoetermeer. Dit ivm mijn kapotte tupperware taartschep.

    Ik hoor graag van je.

    Monique

  • Chantal

    Hallo Monique,

    Zou je mij een email willen sturen op tupparty@live.nl

    Groetjes Chantal

  • L.Olthof

    Goedenmiddag Chantal,

    Als ik het goed begrepen hebt woon je in Bergschenhoek,het is namelijk zo heb de dure schalen-tjes met de blauwe deksels.

    Het jammere is dat er allemaal een soort van haarscheurtjes inzitten,en dat vind ik erg zonde.

    Dus ik hoop dat er een oplossing voor is met vr,dank Leny olthof

  • Chantal

    Hallo mevrouw Olthof,

    Ik woon in Zoetermeer

    het is inderdaad jammer dat er haarscheurtjes in komen,ik kan dit voor u laten beoordelen door Tupperware als u dit wilt

    Mocht u dit willen ,wilt u mij dan even een emailtje sturen op tupparty@live.nl

    Groetjes Chantal

  • Henny vd Velde

    Geachte Chantal,

    Ik heb een groene drinkbeker (met donkerrood) maar de beker is sinds kort aan de bovenkant gescheurd.

    Zou je hier nog wat mee kunnen doen. Hoor het graag van je.

    M.vr.groet

    Henny vd Velde

  • chantal tupperware

    Hallo HENNIE,

    Geen probleem hoor,wilt u mij een emailtje sturen op tupparty@live.nl

    Groetjes chantal

  • else

    Ik heb een thermoskan van Tupperware waarvan de binnenkan kapot is. Het is een wat ouder model. paars met een handvat dat losgedraaid kan worden. Is hiervoor nog een binnenkan te bestellen?

    wil je me een mailtje sturen?  l.fasedeboer@gmail.com

    groet Else

  • Philip

    My green (with dark red) drinking cup has developed a hairline break at the top.

    Please put this to good use. Let me know, please; I want to hear it. happy wheels

  • kerluke

    The news you've shared has piqued our interest. I appreciate you telling me that. Try your hand at our games if you're feeling bored at work or school; they'll be just the tonic you need. Wow, it was incredibly helpful, so thank you!

    cookie clicker